E-support

Ondersteuning door de ontwikkelaar
Bij vragen of problemen  kunt u rekenen op een adequate ondersteuning. Die wordt namelijk verzorgd door de ontwikkelaar zelf. Hij is als geen ander in staat om uw vragen te beantwoorden. Een eventueel probleem is sneller geconstateerd en opgelost. De toepassing van e-mail als communicatiemiddel maakt dit mogelijk.

Betere ondersteuning
Met E-support heeft iedere gebruiker dus een direct lijntje met de ontwikkelaar. Het mes snijdt aan twee kanten: de klant weet zich verzekerd van goede ondersteuning en de ontwikkelaar is beter in staat om de kwaliteit van de software te bewaken.

Betere software als gevolg
Betrouwbare en duidelijk werkende sofware is een voorwaarde om de aanspraak op deze support beperkt te houden, maar ook het gevolg van deze aanpak.

E-support heeft vele voordelen ten opzichte van de telefonische helpdesk

Dus bij een vraag of opmerking
Stuur een e-mail met een korte  beschrijving van uw vraag of probleem. Voeg eventueel de betreffende bestanden als bijlage mee. 
Het e-mailadres voor support@.. is vermeld in de software.  

Hoe snel heeft u een reactie?
Doorgaans kunt u tijdens kantooruren rekenen op een reactietijd van 30 minuten tot maximaal enkele uren. Sneller komt vaker voor. En en ander is wel afhankelijk van prioriteit en eventuele andere zaken die spelen op dat moment.  Een vraag over een gewenste uitbreiding kan bijvoorbeeld wel even wachten als iemand anders moeite heeft met een afdruk, vlak voor een deadline.